Placuszki

Prosty przepis na smakowite placuszki, które są idealnie przyswajalne podczas wzmożonego wysiłku i w 100% naturalne!

Składniki na około 20/25 mini placuszków:

– Morning Fuel 25gram (pół opakowania saszetki)

– 1 jajko

–  alternatywa wegańska – 10 łyżeczek ziaren chia, zamoczone w 10 łyżeczkach wody odstawić na 15 minut i poczekać aż z ziaren powstanie lepka galaretka

– 2-3 suszone daktyle

– 2-3 suszone śliwki

– jeden duży dojrzały banan

– zmielony imbir – pół łyżeczki, pół łyżeczki cynamonu lub kardamonu

– olej kokosowy do smażenia

Metoda

Do miski wkładamy wszystkie powyżej wymienione produkty oprócz oleju kokosowego i blendujemy na porządna masę.
W między czasie na małym ogniu rozpalamy patelnię i rozpuszczamy olej kokosowy (im więcej tym lepiej). Kiedy masa jest już gotowa, a olej rozgrzany, małą łyżeczką do cukru nakładamy na patelnię placuszki – 1 łyżeczka masy = 1 placuszek (chodzi o to żeby nie były za duże bo ciężko je pomieścić do biegowego plecaka).
Placuszki smażymy około dwie minuty z jednej i dwie minuty z drugiej strony i jest gotowy. Po smażeniu, najlepiej odłożyć je na ręcznik papierowy i poczekać aż ostygną, a następnie pakować po trzy maksymalnie pięć w folie śniadaniową. Taka alternatywa świetnie sprawdzi się na długie wybiegania bądź wyścigi. Placuszki polecamy zagryzać co 5 km, na przemian z Mountain Fuel Sports Jelly, czy #feelgoodbar.
Smacznego!

PS: Polecamy również jako dodatek do każdego śniadania.

#feelgoodfuel