Placuszki

Placuszki Morning Fuel

Prosty przepis na smakowite placuszki, które są idealnie przyswajalne podczas wzmożonego wysiłku i w 100% naturalne!

Składniki na około 20/25 mini placuszków:

– Morning Fuel 25gram (poł opakowania saszetki)

– 1 jajko/opcja weganska-10 łyżeczek ziaren chia zamoczone w 10 lyzeczkach wody, odstawić na 15 min i poczekać aż z ziaren powstanie lepka galaretka

– 2/3 suszone daktyle

– 2/3 suszone śliwki

– jeden duży dojrzały banan

– zmielony imbir poł łyżeczki, poł łyżeczki cynamonu lub kardamonu

– olej kokosowy do smażenia

Metoda

Do miski wkładamy wszystkie powyżej wymienione produkty oprócz oleju kokosowego i blendujemy je na porządna masę.
W miedzy czasie na małym ogniu rozpalamy patelnie i rozpuszczamy olej kokosowy (im więcej tym lepiej). Kiedy masa jest już gotowa a olej rozgrzany, małą łyżeczką do cukru nakładamy na patelnie placuszki – 1łyżeczka masy = 1placuszek (chodzi o to żeby nie były za duże bo ciężko je pomieścić do biegowego plecaka).
Taki placuszek zazwyczaj smaży się dwie minuty z jednej i dwie minuty z drugiej strony i jest gotowy. Po smażeniu, najlepiej odłożyć je na ręcznik papierowy i poczekać aż ostygną a następnie pakować po trzy maksymalnie pięc w folie śniadaniową. Taka alternatywa świetnie sprawi się na długie wybiegania albo wyścigi. Placuszki polecamy zagryzać co 5 km, na przemian z Mountain Fuel Sports Jelly jak i również zdrowa opcja na punktach żywieniowych.
Smacznego!